Ke sportovním úspěchům zejména mladých hráčů přidal nyní český squash i jeden drobný úspěch na zcela nesportovním poli. Týdeník Marketing a media věnoval dvoustranu analýze změn vizuálních identit ve světě českého sportu. Přizvaní odborníci konstatovali, že změna vizuálního stylu je důležitá i ve sportu a ocenili ty svazy, které se k ní odhodlaly. A mezi nimi postavili nové logo českého squashe na první místo!!!
Je to nezávislé potvrzení, že cesta po které jsme se vydali (a jsme
zatím jen na jejím začátku) je správná.
Podrobnosti naleznete na straně 18-19 týdeníku ZDE (Marketing a media je odborný týdeník o marketingové komunikaci, který přináší aktuální informace o dění v oboru, ale i podrobné a analytické články ze světa marketingu, reklamy a médií. Marketing a Media je nejčtenějším časopisem ve svém oboru jehož čtenáři jsou majitelé firem a lidé v manažerských pozicích marketingové komunikace).
28.03.2024
26.03.2024
18.03.2024
17.03.2024
2015
Tato sekce je určena pro registrované hráče a kluby.
Po přihlášení hráče je možné hlásit se na turnaje a žádat o přestupy a hostování. Kapitáni družstev zde zadávají výsledky ligy. Pro vygenerování přístupových údajů, kontaktujte, prosím, váš klub.
Po přihlášení klubu je možné provádět registraci klubu pro příslušnou sezónu (registrovaní hráči, neregistrovaní hráči, družstva, soupisky), žádat o pořadatelství turnajů, zadávat propozice turnajů, potvrzovat přestupy a hostování hráčů, zadávat výsledky z ligy a turnajů a komentáře a hodnocení uspořádaných turnajů. Pro vygenerování přístupových údajů, kontaktujte, prosím, ČASQ.